'; null !== document.cookie.match(/(?:^|;)\s*_holyclock_qr=\s*\w/) && null === window.location.hash.match(/#holyclock=qr(?=#|$)/) && document.write(_holyclock_tag); //]]>

תהלים צא” פסוק ד

seter04באברתו יסך לך ותחת כנפיו באברתו של המלך הקדוש זוהי מידת ההשגחה וההגנה לזרע ישראל, כמו אבר הקשור באחדות גמורה עם שאר חלקי הגוף ללא פרוד, תחסה אלו הם גרי הצדק שבוחרים להיות תחת שרביט הקדושה שהם מצדיקים את הבורא אבל הם עדין לא קנו את השלמות הרצויה ככלי אל האור ולכל דורש ה” באה השכינה להיות כצנה אל הנפש הצמאה לאור ולאהבה, כמצננת וממתיקה את הדין הקשה ברחמים (צנה)

והזוכה לסחור תחת חסרונו הנפשי לטובת היגיעה והאמונה והחסד נמצא תמיד בבחינת אמיתו משמע סביב אמת ה”,

כנאמר: “קרוב ה” לכל קראיו לכל אשר יקראוהו באמת”,

זהר הסולם – באברתו זהו אבר מן החי והוא היסוד הנקרא צדיק חי כאשר המילה חי 18 היא ט ספירות דאור ישר מד” הנמשכות מהבורא לנברא וט” ספירות דאור חוזר מהנברא לבורא בהעלאת מ”ן, כנפים אלו הם ב” בחינות ה” בינה וה” מלכות, כנפי השכינה זוהי קומה שלמה הנכללת ביסוד לצורך השפעה למלכות, תחת כנפיו תחסה, צנה ובחרה אמיתו, ישנם ב, מגינים לאדם שכינה עליונה הנקראת בינה ושכינה תחתונה הנקראת מלכות, אמתו זוהי מידת האמת בעמוד האמצעי והיא תפארת יעקב בסוד תתן אמת ליעקב,

ב-אבר-תו:

באבר – משמע ב” בחינות אבר, הלב והמח אל ה-תו משמע אל התכלית מוחא וליבא,

יסך לך:

יכסה ישפיע, יתן לך את מידת המשפיע בבחינת סך י” (י-סך) מאמרות, ספירות, י” דיברות האהבה אל הלב המשתוקק למודעות,

תחת כנפיו תכסה:

השפע שמגיע לזרע ישראל בא בבחינת יסך לך שזהו הלב (ישר-אל) שדרכו שאר האברים (גרי הצדק) מקבלים את הזנתם,

צורות הרצון בנפשנו שמחוברים כראוי לשורשם נקראים צורת בחינת ישר-אל, שאר צורות הרצון שעדין בזמן תיקון נקראים גרי צדק שבכונתם להצדיק את ה” ופועלו אך עדין מעשיהם עדין אינם בשלמות הרצויה ולעומתם שאר צורות הרצון שעדין סביב המידות האנוכיות שאלו הם בחינות אומות העולם שבצורות נפשנו בפנימיותנו ביחס לרצון הגדול לקבל את הטבת המלך,

 

תחת כנפיו תכסה צנה וסחרה אמיתו:

א – באברתו יסך לך – צורות הרצון בבחינת ישר-אל שעליהם צנה (מתוק הדין)

ב – תחת כנפיו תכסה – צורות הרצון בבחינת גרי הצדק שעליהם כסוי כנפי ההשגחה,

ג – וסחרה – החסרון שמגיע לצורות הרצון האנוכיות – אומות העולם בתוכי,

אמיתו – זוהי מידת האמת המאירה לכל מדרגה כפי השגתה,

בברכה גדעון צו-אקה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *