דירוג האשכול:
  • 0 הצבעות - 0 ממוצע
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
עדכון מס 3: יד" אב, יוסף והברכה,
08-10-2014, 04:03 PM (הודעה זו נערכה לאחרונה: 07-27-2015 על ידי 12:47 AM עינא פקיחא.)
הודעה: #1
עדכון מס 3: יד" אב, יוסף והברכה,
אומר עמוס הנביא - פרק ה":
הוי המתאוים את יום השם למה לכם את יום השם הוא חושך ולא אור".

לפני שאספר לכם על מראות השמים שזכיתי לחוות בליל שישי ברצוני לומר מס דברים לכבוד שם שמים ברשותכם:
עפ עניות דעתי וע"פ מה שזכיתי לקבל בתקופה האחרונה הבנתי בצורה חד משמעית שניגמר הזמן, עוצמת הארת הבורא בזמן הזה ככ עצומה וגדולה שכנגדה ישנם דינים גדולים וידוע אחי ואחיותי היקרים שכל רצון הבורא יתברך הוא להטיב לנבראיו ומגודל הרצון להטיב בא אור גדול שלא נתפס בכלים הקטנים שיש לנו וממצב זה באים דינים גדולים לעולם,

במצב הנוכחי יש הסתר גדול שכל תפקידו הוא לתת מקום אל הלב לבנות כלי של אמונה מעל הידיעה, בשנה האחרונה אני חש זאת על בשרי ממש כאשר השנה הזו בשונה משנים שקדמו ההסתר הוא גדול יותר וכול מי שנפשו חפצה באמת מבין על מה אני מדבר, הבורא יתברך תמיד נמצא עם לב ישראל ומכיון שתם זמן הברור הגיע תודעה חדשה לעולם וב"ה אנסה להסביר: עוצמת הברור בין טוב לרע יוצאת היום אל הפועל ברמה הרבה יותר גדולה וידוע שבקרוב אנחנו עומדים לפני מלחמה שכל מהותה היא לעורר ולאורר את הלב אל יעודו ומכיון שזמן הגאולה קרוב החל להתרחש תהליך מואץ של שינוי שתפקידו לתת לנו מקום לתקן את פגמי העבר כאמצעי לרכוש לב טהור ביחס להכנת הכלים לאורו של משיח.

רמת קושי הנסיון תגדל בכל לב וכל רצון שמים הוא שנתחזק ונבין שהכל בא לטובתנו, אך בגלל חלישות הדור על כולנו לעשות מאמץ עילאי אחרון ולדחוף את לבנו ואת סביבתנו לאבינו שבשמים, על כולנו לזכור מס עיקרים חשובים שאיתם ניזכה לצוף מעל המים הזדונים שבאים לשטוף את לב ישראל מ ד" קצוות העולם:

הבורא יתברך דורש מכל לב את שינוי הלב בהסרת האנוכיות כאמצעי להשפיע נחת רוח לבוראנו,
הבורא חפץ שנהיה איתו בקשר ישיר מהלב ובכח אמונה נצליח להתגבר על כל המכשולים שבאים מולנו..
סור מרע ועשה טוב, תורה חוקים ומצוות כאמצעי לתיקון המידות, אחדות מלב אל לב, חיזוק הקשר בלב לאלקים יתברך,
היכולת שלנו לותר אחד לשני ולסלוח כאמצעי להשכין שלום, זוהי מעלה עצומה לכל לב הצמא לאמת ואם החטאנו את המטרה לא להתיאש אלה לקום ולהילחם על נקודת האמת כאשר ידוע שקרוב השם לכל קוראיו לכל אשר יקראוהו באמת והנה לא נאמר קרוב השם לכל צדיקיו? חסידיו? קדושיו? וכו.. אלה נאמר קרוב השם לכל אשר יקראוהו באמת ולכן מידת כוונת הלב ביחס לאמת שבבריאה היא עצומה מאוד והיא שתסייע לכולנו תמיד לזכור שהאמצעי בין אמת לשקר בחיינו זה שאני יודע היכן אני מונח בשקר שבתוכי ביחס לאמת, וזוהי מעלה עצומה בגודלה, בבקשה הפנימו רעיון זה מלב אל לב, מודה באמת ועוזב, ירוחם,

בשל העובדה שתם הזמן משמים מזרזין לנו את התיקון ועל כן כל אחד מאיתנו חש את הלחץ הגדול בחיו יותר מפעם ועכשיו ב"ה בואו נכניס מודעות ונבין שהבורא יתברך לא חפץ לייסר אותנו אלה חפץ שניזדרז ונתקן את לבבנו כאמצעי להכיל את האור הגדול שמגיע לעולמנו זה ומתי שיש דין גדול על כולנו לזכור שזוהי בעצם ברכה עצומה לנו לבבות ישראל להרכיב את לבבנו בקשר ברית עם בוראנו הגדול יתברך שמו לעד. לכן מידת היאוש היום עצומה בגודלה והנה כשבא יאוש זכרו את היחוד הקדוש כנגדו: (קראו אותו שוב והכניסו אל הלב)  
בסוד "שלח אורך ואמיתך המה ינחוני" ראשי תיבות: היאוש (פסוק זה מסוגל לבטל יאוש ולהכניס תקוה). אמרו 7 פעמים פסוק זה,

מס כללים להתעוררות האהבה:
1 = הבורא יתברך הוא שיא השלמות ורק טוב מגיע משמים,
2 - הבורא יתברך לעולם לא מתבלבל,
3 - כל מה שקורה לי בחיי בא ישירות מהבורא כאמצעי להראות לי היכן אני חסר כי רק כך אוכל להשתמש בחסרון כמנוף אל הכנת הכלי אל האור, הטוב והרע הם שלוחים של הבורא וכל מי שאומר היצר הרע עשה לי כך או כך הוא בעצם ללא כונה יוצר ב" רשויות ועובר על לא יהיה לך אלהים אחרים על פני,
4 - כל מה שאני חווה בחיי בכל המקרים שמזדמנים לי עלי להבין ולקבל אותם באמונה מעל הדעת ואפילו אם אני לא מבין בשכלי מה קורה לי? או למה יש עלי צרה כזו או כזו? עלי לקבל אותה באמונה מעבר לידיעה וככה אכניס אמונה ואומר כל מה שקורה לי בא מהבורא וזה כרגע הכי טוב בעבורי.
5 - עלי לזכור שכל הצרות שבאות לי הם תיקון בעבורי ובכח מודעות אזכה לבדוק את עצמי ביחסים שלי מלב אל לב בין אדם לאדם, עלי להתבונן שבאה עלי מידת דין כאמצעי לסייע לי לתקן את נפשי ובאותו זמן עלי לבדוק את עצמי היכן אני לא בסדר? ולאחר ברור זה עלי להעלות ולמנף את המקרה באמונה אל הבורא והנה ב" הפכים אלו הם לא קלים להתבוננות כאשר מצד אחד עלי לבדוק היכן אני לא בסדר ולעשות תיקון בבחינת מודה ועוזב ירוחם ומצד שני עלי להאמין שכל מה שבא עלי הוא המצב הכי טוב בעבורי ולזה נדרשת מידת אמונה גדולה מאוד ועל זה אני שם דגש ועל כולנו להיות חזקים מאוד באמונה מעל הידיעה וב"ה נעשה ונצליח.

מראות השמים ליל שישי לפנות בוקר:
קמתי בחצות הלילה ללמוד תורה ובליבי חשתי השתוקקות עצומה לקרוא את ספורו של שלמה המלך ע"ה..
פתחתי את החומש והתחלתי לקרוא את השיח בין דוד המלך ע"ה ושלמה בנו, קראתי על התגלות הבורא יתברך לשלמה המלך ע"ה ומשם המשכתי לקרוא על בנית בית המקדש לכל פרטיו והנה בתוך ליבי היתה לי התרגשות עצומה כאשר זכיתי להזיל דמעה באהבה מרוב ההשתוקקות שיש לי אל בוראנו יתברך הטוב והמטיב כשבמחשבתי נזכרתי וחשבתי על אודות ט" באב ועל לידת משיח שבאה וצומחת מהחשך אל האור.

תורת ישראל חוזרת בהרבה מקומות ונותת לנו תזכורת של אמת שעל כולנו לא לשכוח את הברית שיש לנו עם אבינו שבשמים,
לאחר שבנה שלמה המלך ע"ה את בית המקדש ולאחר שנשא תפילה מעומק ליבו שוב ניגלה עליו השם יתברך באומרו:

וַיֹּאמֶר יְהוָה אֵלָיו, שָׁמַעְתִּי אֶת-תְּפִלָּתְךָ וְאֶת-תְּחִנָּתְךָ אֲשֶׁר הִתְחַנַּנְתָּה לְפָנַי--הִקְדַּשְׁתִּי אֶת-הַבַּיִת הַזֶּה אֲשֶׁר בָּנִתָה, לָשׂוּם-שְׁמִי שָׁם עַד-עוֹלָם; וְהָיוּ עֵינַי וְלִבִּי שָׁם, כָּל-הַיָּמִים. ד וְאַתָּה אִם-תֵּלֵךְ לְפָנַי, כַּאֲשֶׁר הָלַךְ דָּוִד אָבִיךָ בְּתָם-לֵבָב וּבְיֹשֶׁר, לַעֲשׂוֹת, כְּכֹל אֲשֶׁר צִוִּיתִיךָ--חֻקַּי וּמִשְׁפָּטַי, תִּשְׁמֹר. וַהֲקִמֹתִי אֶת-כִּסֵּא מַמְלַכְתְּךָ, עַל-יִשְׂרָאֵל--לְעֹלָם: כַּאֲשֶׁר דִּבַּרְתִּי, עַל-דָּוִד אָבִיךָ לֵאמֹר, לֹא-יִכָּרֵת לְךָ אִישׁ, מֵעַל כִּסֵּא יִשְׂרָאֵל. אִם-שׁוֹב תְּשֻׁבוּן אַתֶּם וּבְנֵיכֶם, מֵאַחֲרַי, וְלֹא תִשְׁמְרוּ מִצְו‍ֹתַי חֻקֹּתַי, אֲשֶׁר נָתַתִּי לִפְנֵיכֶם; וַהֲלַכְתֶּם, וַעֲבַדְתֶּם אֱלֹהִים אֲחֵרִים, וְהִשְׁתַּחֲוִיתֶם, לָהֶם. וְהִכְרַתִּי אֶת-יִשְׂרָאֵל, מֵעַל פְּנֵי הָאֲדָמָה אֲשֶׁר נָתַתִּי לָהֶם, וְאֶת-הַבַּיִת אֲשֶׁר הִקְדַּשְׁתִּי לִשְׁמִי, אֲשַׁלַּח מֵעַל פָּנָי; וְהָיָה יִשְׂרָאֵל לְמָשָׁל וְלִשְׁנִינָה, בְּכָל-הָעַמִּים. וְהַבַּיִת הַזֶּה יִהְיֶה עֶלְיוֹן, כָּל-עֹבֵר עָלָיו יִשֹּׁם וְשָׁרָק; וְאָמְרוּ, עַל-מֶה עָשָׂה יְהוָה כָּכָה, לָאָרֶץ הַזֹּאת, וְלַבַּיִת הַזֶּה. וְאָמְרוּ, עַל אֲשֶׁר עָזְבוּ אֶת-יְהוָה אֱלֹהֵיהֶם אֲשֶׁר הוֹצִיא אֶת-אֲבֹתָם מֵאֶרֶץ מִצְרַיִם, וַיַּחֲזִקוּ בֵּאלֹהִים אֲחֵרִים, וישתחו (וַיִּשְׁתַּחֲווּ) לָהֶם וַיַּעַבְדֻם; עַל-כֵּן, הֵבִיא יְהוָה עֲלֵיהֶם, אֵת כָּל-הָרָעָה, הַזֹּאת.

אסור לנו לשכוח כמה כח יש לנו לעשות את ההבדל בין סור מרע ועשה טוב, עצמתי את עיני ונשאתי תפילה מהלב באומרי להשם יתברך אבא - ככ לא קל לי להתמודד בנסיונות החיים, העולם נהיה ככ חומרני ומלחמת הלב דורשת מאמץ גדול לאורך זמן ושהלב לא מתחדש מפאת תיקונו הוא נובל אט אט והיאוש גדל והקושי ממשיך לדפוק ולכרסם על דלת הלב והנה עד מתי אבא? רחם על עמך ישראל השרויים בחשך, זכור לנו את הברית בזכות אבותנו הקדושים שמסרו את נפשם למען כבוד שמך, תעודד אותנו אבא וסייע לכולנו להתמודד עם הבדידות הנוראה שהורסת כל חלקה טובה, שמור והגן על כולנו, אבא חתור חתירה תחת כסא כבודך והגן ושמור על משיחך בן יוסף שתקונו הפרטי עומד ביחס לכלל ישראל והצלחה של היסוד הקדוש היא הצלחה של כולנו כאחד.

עצמתי את עיני והנה במראות השמים אני רואה את משיח בן יוסף,
המון זמן לא זכיתי לראות את משיח בן יוסף, המון זמן בקשתי לדעת על מצבו של משיח ביחס לגאולה הקרובה ורבות בקשתי ושאלתי מכבוד שמים לדעת היכן לב ישראל מונח היום? והנה בחסדי השם וברחמיו זכיתי ללמוד ולראות מחזה גדול מאוד,

במראות השם אני רואה את משיח נושא תפילה ואני כמתבונן מהצד.. והנה לפתע רואה ליבי אדם גבוה קומה והוא עומד עם הגב אל מול פניו של בן יוסף, אותו האיש עומד בגבו אל משיח והוא נושא בידיו תינוק והנה התינוק מתבונן אל פניו של בן יוסף ולפתע מרים משיח בן יוסף את ידיו ומברך את התינוק ברכת כהנים.

ליבי צופה על המתרחש מהצד בהשתוקקות גדולה והנה לפתע נשמע קול והחלו להשמע דברי תורה, ניסיתי לראות מיהו המדבר ולא הצלחתי ומיד ניסיתי להקשיב על מה מדובר? כאשר ברקע היתה דרשה של איזה רב ואני מבין שבאותו רגע ליבי נמצא בהיכלם של צדיקים בשמים שידוע שבהיכלות העליונים לומדים תורה והנה לא הצלחתי להבין על מה הצדיק מדבר? הוא דבר דברי קבלה עמוקים מאוד ומה שהצלחתי לקלוט היה מלכות של כתר ויראת הרוממות, חשתי קדושה עצומה בגודלה והנה לפתע קבלתי זרמי (חשמ"ל מל מל) ונבהלתי נורא... ומיד שמעתי קול חזק האומר: "השם הוא האלקים" השם הוא האלקים" והקצתי בתדהמה..

התפללתי לבורא יתברך ובקשתי מה עלי להבין מהמדובר בחלום זה?
מרוב התדהמה והקדושה התבלבלתי נורא, מהמחזה העצום הזה בחסדי שמים, לקח מעט זמן וברשותכם אכתוב לכם מהי הבנתי בעניות דעתי וב"ה אם יש לכם מה לחדש אשמח לשמוע את תגובתכם מהלב אל הלב כי רב הניסתר על הגלויי.

שם הויה ברוך הוא - הוא השם בעל היכולת ובעל הכוחות כולם כאשר שם אלקים הוא השם שמנהיג את מקום הטבע והנה ברוב המקרים והנסיונות ולפעמים מכובד משקל הנסיון יש לנו נטיה להתיאש ולהחלש ובחוסר מודעות ואנחנו לפעמים שוכחים שכל המקרים שבאים לנו מצד הנסיון באים מהבורא שתפקידם לא ליאש אותנו אלה לתת לנו מקום להיבנות מחדש, העולם הזה הוא האמצעי שניתן לנו לתיקון ביכולת הלב להעלות אל מעל הטבע כי אין עוד מלבדו.

מראה זה בא לחזק אותנו ובעצם לומר לנו - שאין יאוש בעולם כלל, הבורא יתברך איתנו תמיד ועל כולנו לקחת אחריות על חיינו בכח תפיסה אמוני ועל כולנו להבין שערך החיים הוא מעל הכל, החיים הם היכולת של כל לב לקבל את האור רק כאמצעי להשפיע נחת רוח לבוראנו, עלינו להבין שכח הבחירה שלנו בא לתת לנו מקום למלא את חסרוננו בצורה מקודשת ביכולת הלב לקבל את האור וההנאה רק כאמצעי להשפיע וכל מי שחפץ במתנה רק לעצמו בוחר בצורת רצון שלילית ומלחמת הלב היא בכח המודעות שיש לכל לב והנה התינוק שראיתי הוא בעצם משיח בן יוסף והבורא יתברך הוא האבא שנושא את התינוק על ידיו ומה שהבנתי בצורה חד משמעית שהבורא יתברך נושא את כולנו כתינוקות בית רבן שמתגעגעים לאבא, לכן אני הבנתי שבמחזה זה באים משמים לחזק את כולנו באמונה ובתקוה שייסורים יש להם זמן קצוב וב"ה בכח עמל התורה ניזכה לקבל את האושר כאמצעי להשפיע נחת רוח לאדוננו בוראנו מלכנו הבורא יתברך שאין עוד מלבדו, צום - ראשי תיבות - צדק ומשפט, שנזכה ב ט" באב הזה לעורר את נפשנו לשם שמים ושנזכה ללידת משיח בפרט ובכלל.

אשמח לשמוע את תגובותכם - אלינור
מצא את כל ההודעות של משתמש זה


קפיצה לפורום:


משתמשים שצופים באשכול זה: 1 אורחים