דירוג האשכול:
  • 0 הצבעות - 0 ממוצע
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
עדכון מס 9: כ״ג אב תשע״ו - שמן משחת משיח
08-30-2016, 12:44 AM (הודעה זו נערכה לאחרונה: 09-01-2016 על ידי 11:30 PM עינא פקיחא.)
הודעה: #1
עדכון מס 9: כ״ג אב תשע״ו - שמן משחת משיח
בס״ד

שלום לכם בית ישראל האהובים והיקרים מפז, לא כתבתי המון זמן מכיון שלא ניתן לי רשות, אנחנו נמצאים בזמן מאוד קריטי וחשוב ביחס לגאולת עם ישראל, המתיחות בתוכנו גוברת, יש המון פגועים, יש בלבול, ובנוסף, הנהגת כנסת ישראל חסרת רסן, שנוגדת את חוקי השם ותורתו הקדושה, אנחנו בשלב של התנקות, יש רבים בעלי תשובה, שמתפתחים בהסתר, ישנה התעוררות לתשובה גדולה מאוד בקרב העם שיושב בציון, התקשורת עוסקת בעיקר בחיצוניות הקליפה, ומתחת לפני השטח, מתפתחים להם אט אט בחירי ה״, בן יוסף ו משיח בן דוד,

ישנם רבנים שטוענים שנגמרה לה תקופת משיח בן יוסף, ואנחנו עכשיו תחת הנהגת משיח בן דוד, ע״פ עניות דעתי הדלה, אני חולק על הנאמר, כאשר לא תתחיל הנהגת הרחמים והאהבה, לפני הברור הסופי, אנחנו עכשיו נמצאים סמוך לכניסת השבת, שמסמלת את הכניסה לאלף השביעי, יש גאולה בעיתה ויש אחישנה, אין לנו מושג אך יתרחשו הדברים עד שיקרו משמים, כולנו משתוקקים לאחישנה בודאי, אך הכל בידי ה״ יתברך, ומה שנשאר לנו היא התפילה שבלב,

רוב העדכונים שכתבתנו לאורך השנים מתגלים כנכונים, העולם כולו סובל מכאוס, רעידות אדמה, שטפונות, ובנוסף, האסלם משתלט על כל ארופה, וזהו סימן מובהק, לעורר את יהודי העולם, לחזור אל הלב, אל אל ישר-אל, זוהי מתנה גדולה, וברחמי ה״, אנו רואים עליה גדולה של יהודי העולם חזרה אל הלב, מחוץ אלינו מגיעים הסימנים, כל מה שקורה בעולם, מגיע רק בעבור ישראל, כאשר חכם עיניו בראשו,

בתוכנו המצב עדין בתוך ברור, התנקות הלב מגיעה בהדרגתיות, היא פועלת בניסתר, כאשר התשקורת בחדשות היום, עוסקת במעשי השחיתות, הזימה והפריצות, ההתבוללות, כאמצעי להסיח את דעת העם, מהנקודה שבלב, אדם חכם מבין, שזוהי תרמית, כאשר כל העולם כולו מתכונן לביאת המשיח, המטרה היא המלכת ה״ יתברך בכל העולם, אין עוד מלבדו, כל המהלכים הם רק באים כאמצעי, לגלות את הקשר הטהור מהלב אל הלב, התכלית שלנו היא החיבור של הלב עם האור, כאמצעי לשוב לאבא בורא עולם, לא ארחיב במה שקורה חצונית בתוכנו, מה שחשוב עכשיו, הוא תיקון המידות, והאיחוד שלנו מאיש לרעהו, כאמצעי להביא את הלב לאהבה וליראת האלוקים, ללא תנאים.

השתוקקות הלב לגאולה, פועמת בלב המאמין בכל רגע נתון, אנחנו נמצאים לקראת סוף המרוץ, אנחנו עיפים, תשושים, שבוזים, ומלאי חסרונות, כאשר למזלנו קבלנו את אות הברית משמים, כאמצעי, להחזיק את אפינו מעל פני המים הזדונים, והנה אין מים אלה תורה, כאשר אות ראשי תיבות: (א)מונה (ות)קוה, זוהי אות הברית שמאפשרת לנו אוויר לנשימה, בתוך כל הכאוס שסביב, השבח לאל על חסדיו, רחמיו, באהבתו אותנו, יהי שם ה״ מבורך,

לאורך השנים, כותבים המקובלים על יסוריו של משיח, דברי המקובלים נכתבו באופן כללי ביחס לדור האחרון שבאלף השישי, כתיבת המקובלים היתה בהחלט די נסתרת בעל מנת, לא לתת מקום ליניקת החיצוניים אודות משיח, חלק גדול מכתבי המקובלים אודות משיח נכתבו ברמז ובסוד, כל דברי הפשט אודות משיח נכתבו בכלליות, מכתבי המקובלים עלינו להבין דבר מתוך דבר, כאשר לא לכולנו ניתנה הזכות להבין באמת אך יהיה? מה יהיה? או אך יצאו לפועל דברי המקובלים בדור שלנו? זוהי שאלת השאלות? והכל בידי שמים,

מי זה בא מאדום חמוץ בגדים מבצרה, זה הדור בלבושו צעה ברוב כוחו (ישעיהו ס"ג)
ישנה סברה שזהו משיח בן דוד? ישנה סברה שזהו משיח בן יוסף? ישנה סברה שבאיש אחד קימים ב" הבחינות?
 
והנה במראות השמים אני קורא את דברי ישעיהו הנביא פרק ס"ג פסוק א: מי זה בא מאדום חמוץ בגדים מבצרה וכו שלפתע שמעתי קול האומר יוסף יוסף יוסף, מי זה בא מאדום? יוסף, והקצתי.. רצתי מיד ופתחתי את דברי הנביא ידעתי שפספסתי משהו בהתבוננותי, קראתי את הפסוק מספר פעמים ולא הבנתי, כשלפתע נשאלה שאלה במוחי? מהי גמאטריה של: מי זה בא מאדום?

מי - 50
זה - 12
בא - 3
מאדום - 91

מי זה בא מאדום גמ"ט 156 העולה: יוסף
זהו גילוי מרעיש עולמות מבחינתי, ישעיהו הנביא זי"ע מדבר אודות משיח בן יוסף,

סבלו של משיח בן יוסף:
משיח בן יוסף מסמל את הנהגת היראה, זוהי בחינה של להשפיע בעל מנת להשפיע נחת רוח לבורא, משיח בן דוד מסמל הנהגה של אהבה, שזוהי בחינה של לקבל בעל מנת להשפיע נחת רוח לבורא, כאשר אין אהבה בלי יראה, בדיוק כמו שלא מתגלה אור בלי כלי, והנה יש הנהגה כללית ויש הנהגה פרטית, כל הלימוד אודות האיש הפרטי שבבחינת משיח, שזכיתי לראות במראות ה״, משמש כמראה, להנהגה הכללית שקימת בזמן הוה,

זכיתי לראות את משיח בן יוסף לאורך כל זמן התשובה שלי, בחלומות ובחזיונות הקודש, בחסדי ה״ אני כותב רק את אשר על ליבי, ימים יגידו, אין בי מחלוקת על איש, כל כתבי הם ביחס לבינתי הדלה, כאמצעי לרומם שם שמים באהבה, ידוע שכל החכמה הבינה והדעת, שהאדם זוכה להם בחייו הם מתנת חינם, הבאים רק כאמצעי, להלל ולשבח את ה״ יתברך, ולראות בגדולתו, זה הכל, אני ואני לא קיים במחיצתנו, ה״ הוא המלך, ואדם להבל דמה,

דמינו לכם שיש לכם בבנק מליוני דולרים, ואין לכם את היכולת לבזבז אותם, משיח בן יוסף הוא בסוד השירה, כאשר התורה היא שירה, וזוהי השגת הדעת, זכה משיח בן יוסף לכתר תורה, סבלו הגדול הוא חוסר השפעה לשם שמים, הוא נמצא תחת הסגר ובריח, בכל פעם שהוא מנסה להתעלות ולצאת לרבים, הוא נהדף בהתנגדויות, ואין איש שם על לב, מי עומד לפניהם, משיח בן יוסף הוא בעל קרי, מיניקת החצוניים שעליו, כל פעולה של האיש בפרסיא, מביאה עליו קטרוג, מדוע? מכיון שזה לא הזמן של ילד השעשועים לצאת להנהיג כרגע בפרסיא, בליבו הוא זועק, הוא מתיפח, הוא כואב את סבל העם, ובכך הוא מבודד, אדם בתוך עצמו הוא גר, משיח בן יוסף מלא דעת ורוח חכמה ובינה, אין לו את האפשרות לחלוק את ליבו ברבים, משיח נמצא בהסתר רק מפני שזוהי הגנתו,

במראות השמים, ראיתי את משיח בן יוסף, צולל למעמקי ים החכמה, אני זוכר שזכיתי להיות לצידו בצלילה העמוקה, לא יכולתי לנשום במעמקי הים, רוח הקודש בבחינת חשמל מל מל, עוטפת את גופי, (קראו עדכונים קודמים בסוד מהו חשמל), ולכן נשארתי מאחור, אך זכיתי לראות את משיח בן יוסף, צולל לעומק הים, ולפתע הגיח לויתן שעמד לצידו, בראשי אני שומע קול, צולל 156 גמאטריה יוסף, כאשר לויתן מסמל את כח השכינה מלשון לוי נתן, זוהי השכינה שמלווה את משיח בגלותו, להיות בעומק ים החכמה, נתון ללחצים ששום אדם לא יכול לסבול, זהו משיח, שהוא היחיד שמסוגל להכנס לעומק הלב, מה רבו מעשיך ה״, עמקו מחשבותך, זהו עומק החכמה, שממנו יונק לויתן החיים הנקרא משיח בן יוסף, לפתע, עולה משיח בן יוסף מעלה מעל פני הים, הוא נע לכיוון השמים, הוא עולה מעלה מעלה, כאשר הוא נכנס לעוד ים מעל פני השמים, כאשר ידוע שיש מים תחתונים רצון לקבל ומים עליונים הרצון להשפיע, משיח נכנס למים העליונים וממשיך לעלות מעלה, הוא עולה מעל פני המים העליונים, ונמצא מרחף בשמי עולם אצילות, שמה לפתע נשמע קול גדול וחזק, והקול צוחק, בשמי אצילות נשמע קול צוחק מהדהד בחוזקו ללא הפסק, כשלפתע ירד משיח חזרה לארץ, התעוררתי נפעם, והבנתי, שמשל החזיון שחוויתי, מסמל את כל מהלך המעבר מחושך לאור, שבה״ יסתיים לו בשמחה גדולה ובצחוק לבבי גדול, 

דעתי האישית בלבד:
משיח בן יוסף עדין פלגא דגופא, מכיון שברגע שהוא ישתלם יבנה כלי היסוד, עוונותיו יתכפרו, ומכאן תתחיל הגאולה לצאת בכח הדין ביתר שאת, לעולם כולו ולישראל, ולכן משיח הוא נשמה כוללת, כל תיקוניו הם לא רק פרטים, אלה כללים, ביחס לעם, ידוע שכל דור מקבל את המנהיג הראוי לו, ובכך בן יוסף, הוא עדין היסוד שנסתר בתחתונים,

אמר דוד המלך ע״ה :
מוזר, הייתי לאחי: ונכרי, לבני אמי. כי-קנאת ביתך אכלתני; וחרפות חורפיך, נפלו עלי, תהלים, זהו משיח בן יוסף,

ישעיהו נ״ג: זהו משיח בן יוסף ביסוריו:
מִי הֶאֱמִין, לִשְׁמֻעָתֵנוּ; וּזְרוֹעַ יְהוָה, עַל-מִי נִגְלָתָה. וַיַּעַל כַּיּוֹנֵק לְפָנָיו, וְכַשֹּׁרֶשׁ מֵאֶרֶץ צִיָּה--לֹא-תֹאַר לוֹ, וְלֹא הָדָר; וְנִרְאֵהוּ וְלֹא-מַרְאֶה, וְנֶחְמְדֵהוּ. נִבְזֶה וַחֲדַל אִישִׁים, אִישׁ מַכְאֹבוֹת וִידוּעַ חֹלִי; וּכְמַסְתֵּר פָּנִים מִמֶּנּוּ, נִבְזֶה וְלֹא חֲשַׁבְנֻהוּ. אָכֵן חֳלָיֵנוּ הוּא נָשָׂא, וּמַכְאֹבֵינוּ סְבָלָם; וַאֲנַחְנוּ חֲשַׁבְנֻהוּ, נָגוּעַ מֻכֵּה אֱלֹהִים וּמְעֻנֶּה. והוּא מְחֹלָל מִפְּשָׁעֵנוּ, מְדֻכָּא מֵעֲו‍ֹנֹתֵינוּ; מוּסַר שְׁלוֹמֵנוּ עָלָיו, וּבַחֲבֻרָתוֹ נִרְפָּא-לָנוּ.

כֻּלָּנוּ כַּצֹּאן תָּעִינוּ, אִישׁ לְדַרְכּוֹ פָּנִינוּ; וַיהוָה הִפְגִּיעַ בּוֹ, אֵת עֲו‍ֹן כֻּלָּנוּ.

נִגַּשׂ וְהוּא נַעֲנֶה, וְלֹא יִפְתַּח-פִּיו, כַּשֶּׂה לַטֶּבַח יוּבָל, וּכְרָחֵל לִפְנֵי גֹזְזֶיהָ נֶאֱלָמָה; וְלֹא יִפְתַּח, פִּיו. מֵעֹצֶר וּמִמִּשְׁפָּט לֻקָּח, וְאֶת-דּוֹרוֹ מִי יְשׂוֹחֵחַ: כִּי נִגְזַר מֵאֶרֶץ חַיִּים, מִפֶּשַׁע עַמִּי נֶגַע לָמוֹ. וַיִּתֵּן אֶת-רְשָׁעִים קִבְרוֹ, וְאֶת-עָשִׁיר בְּמֹתָיו; עַל לֹא-חָמָס עָשָׂה, וְלֹא מִרְמָה בְּפִיו. וַיהוָה חָפֵץ דַּכְּאוֹ, הֶחֱלִי--אִם-תָּשִׂים אָשָׁם נַפְשׁוֹ, יִרְאֶה זֶרַע יַאֲרִיךְ יָמִים; וְחֵפֶץ יְהוָה, בְּיָדוֹ יִצְלָח.

מֵעֲמַל נַפְשׁוֹ, יִרְאֶה יִשְׂבָּע--בְּדַעְתּוֹ יַצְדִּיק צַדִּיק עַבְדִּי, לָרַבִּים; וַעֲו‍ֹנֹתָם, הוּא יִסְבֹּל.  לָכֵן אֲחַלֶּק-לוֹ בָרַבִּים, וְאֶת-עֲצוּמִים יְחַלֵּק שָׁלָל, תַּחַת אֲשֶׁר הֶעֱרָה לַמָּוֶת נַפְשׁוֹ, וְאֶת-פֹּשְׁעִים נִמְנָה; וְהוּא חֵטְא-רַבִּים נָשָׂא, וְלַפֹּשְׁעִים יַפְגִּיעַ. 

מראות שמים בליל כ״ג אב תשע״ו:
בחלומי אני רואה את משיח בן יוסף יושב ונאנח מכאביו, ידוע שכאשר אדם עובר יסורים, הוא נמצא בקטנות מוחין, וכאשר מקרי החיים לוחצים את האדם בעולם החומר, האדם עסוק בלהחיות את עצמו תחת עול הייסורים, ובכך משיח טמון במקרה, כשישנם זמנים בחיים, שגדלות המוחין מסתלקת מעל האדם עקב תיקוניו, ועל זאת נאמר: שבע יפול צדיק וקם, והנה תוך כדי יסוריו של בן יוסף, נלחם משיח על נקודת האמונה מעל הדעת, בעל מנת להתגבר על יצרו, כשלפתע נשמע קול ברור שאומר:

נמצאה נוסחת שמן המשחה בעין כרם,

משיח בן יוסף מקבל עזרה משמים, בעל מנת לעודד אותו, להיות חזק, תחת יסוריו הרבים, עין כרם זהו סוד הכוונה הרצון והמוחין שבאדם, שנמצאים במסגרת קודש נקודת המלכות ירו-שלם,

כ - כוונה
ר - רצון
מ - מחשבה


עין מסמלת את אור החכמה, כאשר זהו חיזוק מדהים למשיח בן יוסף, להתעלות מעל קטנות המוחין שסובבת אותו, כתוצאה מלחצי החומר והקשיים שבמלחמת הלב,  שמן המשחה נועד לקדש את כלי המשכן, ובכך נרמז למשיח בן יוסף להתקדש, כאשר בשמן המשחה הומלכו בחירי ה״ יתברך, שאלו הם הכהן הגדול, ומלך המשיח, הכרם הוא בית הגפן, שעליו הם בסוד ג״ פנים, שאלו הם ג״ קוי הבריאה, ימין שמאל ואמצע, ג״ פן, כאשר המחשבה הכוונה והרצון, בונים את ספירת הדעת, בסוד הגפנים סמדר נתנו ריח, כאשר הריח הוא סוד החוטם של המלכות, וזהו מיתוק הדין, מיתוק חרון האף ברחמים,

משיח בן יוסף עדין בנסתר, הוא לא יודע שהוא זה הוא, וכל זאת לטובתו האישית, עד שיגיע הרגע בבחינת: ויריצוהו מן הבור. והנה אנחנו קרבים להכרזת ה״ על מלכות שמים על הארץ, לא משנה לנו מי הוא האיש הגשמי שנבחר להנהיג את עם ישראל במהלך הגאולה, משיח הוא רק האמצעי שבא להזכיר לכולנו, שהשם יתברך הוא האלוהים, ואין עוד מלבדו, מבחינתנו ה״ הוא המשיח של כולנו, ומלך המשיח הוא הקב״ה יתברך, מלך העולם, אל האהבה והאור, 

 
וַיְדַבֵּר ה' אֶל מֹשֶׁה לֵּאמֹר. וְאַתָּה קַח לְךָ בְּשָׂמִים רֹאשׁ מָר דְּרוֹר חֲמֵשׁ מֵאוֹת וְקִנְּמָן בֶּשֶׂם מַחֲצִיתוֹ חֲמִשִּׁים וּמָאתָיִם וּקְנֵה בֹשֶׂם חֲמִשִּׁים וּמָאתָיִם. וְקִדָּה חֲמֵשׁ מֵאוֹת בְּשֶׁקֶל הַקֹּדֶשׁ וְשֶׁמֶן זַיִת הִין. וְעָשִׂיתָ אֹתוֹ שֶׁמֶן מִשְׁחַת קֹדֶשׁ רֹקַח מִרְקַחַת מַעֲשֵׂה רֹקֵחַ שֶׁמֶן מִשְׁחַת קֹדֶשׁ יִהְיֶה. וּמָשַׁחְתָּ בוֹ אֶת אֹהֶל מוֹעֵד וְאֵת אֲרוֹן הָעֵדֻת. וְאֶת הַשֻּׁלְחָן וְאֶת כָּל כֵּלָיו וְאֶת הַמְּנֹרָה וְאֶת כֵּלֶיהָ וְאֵת מִזְבַּח הַקְּטֹרֶת. וְאֶת מִזְבַּח הָעֹלָה וְאֶת כָּל כֵּלָיו וְאֶת הַכִּיֹּר וְאֶת כַּנּוֹ. וְקִדַּשְׁתָּ אֹתָם וְהָיוּ קֹדֶשׁ קָדָשִׁים כָּל הַנֹּגֵעַ בָּהֶם יִקְדָּשׁ. וְאֶת אַהֲרֹן וְאֶת בָּנָיו תִּמְשָׁח וְקִדַּשְׁתָּ אֹתָם לְכַהֵן לִי. וְאֶל בְּנֵי יִשְׂרָאֵל תְּדַבֵּר לֵאמֹר שֶׁמֶן מִשְׁחַת קֹדֶשׁ יִהְיֶה זֶה לִי לְדֹרֹתֵיכֶם.

בשורות טובות, אלינור הכהן.
מצא את כל ההודעות של משתמש זה


קפיצה לפורום:


משתמשים שצופים באשכול זה: 1 אורחים