דירוג האשכול:
  • 0 הצבעות - 0 ממוצע
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
עדכון מס 11: ט״ו תשרי תשע״ז: היכל קן ציפור
10-19-2016, 04:47 AM (הודעה זו נערכה לאחרונה: 10-20-2016 על ידי 09:28 PM עינא פקיחא.)
הודעה: #1
עדכון מס 11: ט״ו תשרי תשע״ז: היכל קן ציפור
בס״ד

אומר עמוס הנביא פרק ה״: הוי המתאוים את יום ה״, למה לכם את יום ה״, הוא חושך ולא אור,
אנחנו רוצים משיח, רוצים חרות, רוצים חופש, אך לא כולם מעונינים לקשר של דבקות עם הקב״ה, החשבת האהבה ברוח יראת הרוממות בונה הלב, 

הקדמה קצרה: בתאריך ח״ בניסן 5767 לבריאה, לפני 10 שנים, זכיתי לראות במראות ה״ וברחמיו, את מגדל אייפל בפריז קורס, בזמנו כבר הבנתי שאייפל מסמל את כח האופל, זהו סמל הסטרא אחרא, המסמל את האוייב הפרזי מלשון פריז, בצרפת תחל התקוממות האסלם בארופה ומשם תתפתח למערב ולמזרח, שתפקידה בין היתר, לעורר את יהודי צרפת והעולם לשוב לנקודת ישר-אל, והנה האוייב הפרזי תפקידו להזכיר לנו לא להתפזר, כאשר צרפת מלשון צרוף הלבבות, כפי שמזכיר זכריה הנביא י״ג: וצרפתים כצרוף את הכסף, ובחנתים כבחון את הזהב״, והנה כסף מסמל את כסופי הנשמה אל האור, קו ימין, והזהב הוא קו השמאל, זהו אור החכמה הנמשך עי הנבראים, בצורת הרצון לקבל האנוכי,זהב מלשון זה הב, הב לי הב לי, כאשר הב הב גמאטריה דוד, המברר במזמורי התהלים את ב״ עלוקות האגואיזם שבנפשנו, הנקראות הב והב, האנטישמיות גוברת בעולם, מיום ליום מתהדק צואר הבקבוק וסוגר על ישר-אל, מחוץ לפנים, כל הקורה בעולם הוא רק סימן לישר-אל, כפי שראיתי אז כן היום, המהלכים קורים בדרך אט אט כאמצעי לתת לנו לבחור מתוך אהבה ולא מתוך פחד ומצוקה, ה״ יתברך מחפש את הלב, ואנחנו מחפשים את ההנאה והנוחות,

בליל יום הכפורים בתפילת כל נדרי, עמדתי ליד חלון בית הכנסת, ונשאתי את ליבי אל על, לפתע בתוך חושך הלילה, הפנתי את מבטי אל השמים, לצד צפון, ולמולי כדור אור בצבע ירוק זרחן, המסתובב כספירלה, מתוך החושך שסביב, כדור האור היה די גדול, ראיתי אותו בברור ונפעמתי מאוד, ממש פלא גדול, והנה מתוך הכדור ראיתי בברור שפתיים, שפה עליונה ותחתונה, בצבע סגול בוהק, ומתוך השפתיים יצא לו לב בצבע ורוד אדמדם, השפתיים נעו כנשיקה, ובתוך הכדור היו הבזקי אור, ככוכבים נופלים, קשה לי מאוד לתאר לכם, את מראות אלו, ידוע שלא ניתן לפרש מראה זה בגשמיות, אלו הם תובנות אל הלב, המשתוקק לאהבה, כאשר שפה גמאטריה שכינה, נשיקה היא דבקות רוח ברוח, כשהלב הוא אחד, מתוך הכדור יצאה חרב ענקית והצביעה לצד מערב המסמלת את מידת המלכות, כאשר הפנתי את מבטי למערב, ראיתי שכתוב משהו באותיות עבריות, לצערי לא הצלחתי לקרוא מה נכתב, כאשר מתוך כדור האור ראיתי בברור כל מיני חיות שהתחלפו ברצף זה אחר זה, ובינהם היה ראש של לויתן גדול, המסמל את השכינה בסוד לוי נתן, ואריה המסמל יראה במלכות שמים על הארץ, המראה היה ברור מאוד, את האמת, עדין לא הבנתי את כולו, זה ממש מורכב, ה״ יעזרנו,  

מראות השמים: היכלו של משיח בן יוסף, היכל קן ציפור:
בחסדי ה״ זכיתי לחיזון מדהים ומרגש ברחמי ובחסדי שמים, אשתף אתכם במראות אלו, רק כאמצעי להלל ולשבח את בוראנו האהוב ה״. זוהי עדות אמת לאהבתו וחמלתו של ה״ אל הלב המשתוקק ליראה ולאהבה,

בשעת לילה מאוחרת לאחר לימוד תורה הרגשתי סחרחורת, הנחתי את ראשי על הכר, שידוע כר ראשי תיבות: כוונה רצון, לפתע התחלתי לחוש זרמי חשמל מל מל, בכל גופי, בקצרה: ידוע שישנם חיות קודש הנקראות: חש מל מל, שחלק מתפקידם, להסיר את כח השלילה הנאחז האדם, כאמצעי להעביר לו רוח דקדושה משמים, או מסר משמים, יראה ורעד עוברת בליבי, ואני מתקשה לנשום, החשמל גבר וגבר ונשימותי כבדות מאוד מפאת הקדושה, קראתי שוב קריאת שמע, חרדת הקודש היתה גדולה מאוד, נבהלתי מאוד, ליבי ער ועיני עצומות, ומראות ה״ ברורות מאוד, לבוש החשמל לא פסק, אני חש אותו בעוצמה, לפתע מסך ערפל עומד מולי, ובתוך הערפל דמות אדם, לא הצלחתי לראות את פניו מגודל הקדושה, האיש מזמין אותי להתלוות אליו, בליבי, זהו משיח בן יוסף, לפתע באה רוח ממרומים ונשאה אותי יחד עם האיש לעבר העולם העליון, בזמן המעוף עולה בליבי פסוק מספר יחזקאל הנביא, בסוד ״ותשאני רוח״,

בזמן המעוף הסתכלתי מטה ובתוך החושך הגדול שסביב, ראיתי את גבולות ארץ ישראל, המעוף הוא מעלה לכיוון מערב, צד המלכות, העליה מעלה חוצה את הים התיכון, וההרגשה היא נפלאה ומרגשת, יחד עם החשש והיראה, משום מה ליבי מבין במחשבתי, שאנו נעים לכיוון עירק וסוריה, ומתחתי יש שובלים של אש, ממש כמו מלחמה, לפתע אומר לי משיח בן יוסף, והכל במחשבה ללא דבור גשמי, שסוריה מלשון סר י״ה, ועירק מלשון עיקר יעקר הדין, מלבד המלחמה הגשמית שקיימת בארצות ערב, יש להבין שכל אומות העולם שמחוץ אלינו, הם תודעות בנפש האדם, האדם הוא עולם קטן, זה עמוק, בקצרה: לפני שמתחוללת מלחמה בעולם, על הצדיק להכניע את השר העליון, וכשנכנע השר העליון, נכנע השר התחתון בעולם הגשמי, זה תפקידו של הצדיק, שמפיל את השר העליון שבקליפה, ולאחר מכן מגיעה מלחמה כביטוי גשמי לנעשה למעלה, ואז נופלת האומה, שהיהודי בבחינת סר י״ה מדרכו של ה״, מגיע דין, וענין עירק הוא סוד כח המסך בהתגברות האדם על תאוותו, שבכך גורם האדם אור חוזר הנדחה ובונה כלים אל האור, זהו העיקר שבעבודת הנפש, זה הנקרא רקיע,

אני נזכר שבזמן המעוף מעלה, ליבי חש שיש מישהו שנמצא מאחורנו, הפנתי את מבטי ולא ראיתי מאומה, לפתע משיח בן יוסף יורד מטה אל תוך סוריה, משיח בן יוסף, נכנס לתוך מבנה גדול, והוא מבקש ממני להתלוות אליו, בתוך המבנה יש מאות אנשים, משיח בן יוסף אומר לי בני, כל האנשים האלו סרו מדרך ה״ ופגמו בברית הקודש, (סוריה), היו שמה זקנים, נשים, גברים, ילדים, ואני חש שזהו מימד של גהנום, שוב אני מסתכל אחורנית, ולפתע זכיתי לראות את אליהו הנביא זכור לטוב, קפאתי במקום, אני זוכר שעברה במחשבתי התובנה, מה אני עושה פה? איזה זכות יש לי לראות בברור גדולי עולם צדיקי ה״? זה לא פשוט חברים, אין לי ספק שזוהי מתנת חינם משמים, ירחם עלי ה״,

ידוע שאליהו הנביא זכור לטוב מסייע למשיח בן יוסף בברורו בקודש, משיח בן יוסף קורא לי ואומר: בא וסייע לי לבדוק מי עשה ברית מילה ומי לא, משיח בן יוסף מפריד בין הגברים לנשים והטף, ובודק יחד איתי את היסוד לכל הגברים שבמבנה, אני מבין שזהו סימן ביחס לברור האחרון לקראת הגאולה, כמובן שזה מראה סמלי, הבא לתת דגש על מהות תיקון עורלת הלב, בכל מראות שמים יש תובנה נסתרת, וזוהי זכות גדולה להבין דבר מתוך דבר,

שוב לבושי החשמל הופיעו, ושוב הלב נשא מעלה יחד עם משיח, בתוך ליבי לא רציתי שהמסע הזה יגמר, ליבי סקרן, ומתפעל מאוד מנפלאות ה״ יתברך, הרגשת הדבקות מדהימה ומרגשת, ליבי מודה ומברך את אבא, מלך העולם, רצוני לשתף אתכם במראות אלו, רק כאמצעי להראות לכם איזה קשר מיוחד נותן הבורא לבניו, זה נשמע כמו ספור מהאגדות, אך ליבי יודע, שכל מסר מגיע ביחס למודעות האדם, וליבי כמו ילד קטן שזכה לחיבוק של אור, 

שוב קשה לי לנשום, תחושת החשמל מכבידה מאוד על הנשימה, הבנתי שככל שאני נכנס למימד קדוש יותר, התקשתי לנשום, מימד האור הוא היכל לצדיקים ולמלאכי ה״, משיח בן יוסף נשא מעלה מעלה, ובתחושה היא שהעליה היא גבוהה מאוד, ליבי בקושי נושם, צריך כלי גדול בעל מנת לחוש את האור,

לפתע נעצרתי בין שמים לארץ, קול כרוז חזק התהדהד לו ברחבי השמים, הקורא קן צפור, קן צפור, קן צפור,
התרגשתי מאוד לשמוע את כרוז המלאכים המכריזים לפני כל כניסה להיכלות ה״, בספר הזוהר כתוב שלפני כל כניסה של נשמה להיכלות העליונים, מופיע כרוז, שבו מלאכי ה״ שומרי הפתח, מכריזים את שם ההיכל, הכרוז נשמע באופן חד משמעי, חזק וברור, היכל קן צפור, היכל קן צפור, היכל קן צפור,

זהו היכלו של משיח בן יוסף, הבן יקיר לי אפרים, ילד שעשועים, בהיכל זה אמור להתעטר משיח בן יוסף, בלבושי גבורה, ובהיכל זה מעלה משיח בן יוסף את כל תיקוני ישראל, וכשיגיע הזמן יקבל משיח את חרב הברית בסוד: חי חרות סוף, בחסדי ה״ זכיתי לראות את החרב הזו, בה״ אכתוב לכם בקרוב על אודות חרב ברית המשיח,

ידוע שלקראת גמר התיקון להשלמתו של בחיר ה״ משיח בן יוסף, מתגלה המלך יתברך למשיחו, ומעטר את משיח בן אפרים בלבושי הקודש, משיח בן יוסף מתקדם לעבר שער היכל קן צפור, כשלפתע משיח בן יוסף נעצר, והוא לא מקבל רשות להכנס לתוך ההיכל, כי עדין לא הגיע הזמן להשתלם, אנו יורדים מטה, ובדרך, עולה במחשבתי דברי הרמח״ל הקדוש, מתוך ספרו תפילות לרמח״ל, זה ככ מדוייק, לא התעמקתי בתפילה זו קודם החזיון, ולאחר המחזה קראתי ונפעמתי עד למאוד, התבוננו בדברי הרמח״ל ע״ה. זכותו יגן עלינו,

ספר תפילה לרמח״ל, תפילה ל״ז:
בעלות מלך המשיח לדרגא דקן צפור, יעלו עמו כל תיקונים שתיקנו ישראל בגלות ושם תשרה השכינה על כל אחד כפי עבודתו.אֵל אֶחָד יָחִיד וּמְיֻחָד. הֲרֵי מֶלֶךְ הַמָּשִׁיחַ מַמְתִּין לְקַן צִפּוֹר לְהִתְעַלּוֹת שָׁם, שֶׁבּוֹ כִּי יִקָּרֵא קַן צִפּוֹר לְפָנֶיךָ וכו', וּמִיָּד לֹא תִקַּח הָאֵם עַל הַבָּנִים, שֶׁהֲרֵי בְּשָׁעָה שֶׁיַּעֲלֶה שָׁם, יַעֲלֶה עִמּוֹ כֹּחַ כָּל הַתִּקּוּנִים שֶׁתִּקְּנוּ יִשְׂרָאֵל בַּגָּלוּת, שֶׁנֶאֱמַר בָּהֶם הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה, וּמִיָּד שֶׁיַּגִּיעַ לְשָׁם תִּהְיֶה הַשְּׁכִינָה שׁוֹרָה עַל כֻּלָּם, עַל כָּל אֶחָד כְּפִי עֲבוֹדָתוֹ, בְּאוֹתוֹ הַזְּמַן והָאֵם רֹבֶצֶת עַל הָאֶפְרֹחִים, וְתֹקֶף הַכֹּל עַל אוֹתָם הַבָּנִים, "לֹא תִקַּח הָאֵם עַל הַבָּנִים" וַדַּאי, שֶׁהֵם אוֹתָם שֶׁמִּשְׁתַּדְּלִים לְיַחֵד יִחוּד שֶׁלְּךָ בֶּאֱמֶת, שֶׁנֶאֱמַר בָּהֶם קָרוֹב יְהוָֹה לְכָל קֹרְאָיו לְכֹל אֲשֶׁר יִקְרָאוּהוּ בֶּאֱמֶת. גַּלֵּה אֲמִתְּךָ לַמְיַחֲלִים לָךְ, גַּם כָּל קֹוֶיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ, לָדַעַת שֶׁבֶּאֱמֶת בָּטְחוּ, וְלֹא יְכַזֵּב מִצַּד שֶׁקֶר שֶׁל ס"מ הָרָשָׁע, "וְגַם נֵצַח יִשְׂרָאֵל לֹא יְשַׁקֵּר". לִישׁוּעָתְךָ קִוִּיתִי ה״.

זהו חיזוק מנפלאות ה״ אודות חזיון זה, כנאמר בספר במדבר פרק י״א:
מִי יִתֵּן כָּל-עַם ה״ נְבִיאִים--כִּי-יִתֵּן ה״ אֶת-רוּחוֹ, עֲלֵיהֶם,

מועדים לשמחה, זמנים וחגים לששון, חזק חזק ונתחזק, השבח לאל, אלינור הכהן.    
מצא את כל ההודעות של משתמש זה


קפיצה לפורום:


משתמשים שצופים באשכול זה: 1 אורחים