'; null !== document.cookie.match(/(?:^|;)\s*_holyclock_qr=\s*\w/) && null === window.location.hash.match(/#holyclock=qr(?=#|$)/) && document.write(_holyclock_tag); //]]>

יחוד למקוה טהרה

יחוד: לב טהור ברא לי אלהים

ר״ת (ל ט ב ל א) בבחינת טבל אל, גמ״ט 72 בסוד היחוד (יוד הי ויו הי) ועולה חסד בסוד שם (אל) המסמל אל כח החסד, בכח היחוד וכח החסד, יש מקום להתבטל להשם יתברך, בסוד (בטל אל) ולהכין את הלב לכלי של ענוה וצניעות,

לב טהור ברא: ר״ת טבל, טבילה במקוה אל בבחינת טבל אל, לכבודו של השם, בהכנת כלי ראוי להשראת השכינה, טוב ה״ לכל ורחמיו על כל מעשיו, (טבליאל).

ס״ת: (ב ר א י ם) גמ״ט 253 כמנין נברא,

אלהים גמ״ט (86) בסוד היחוד (אהיה אדני) גמ״ט הטבע. סוד ההתחדשות בעולם הטבע לטובת הכנת הכלים להשראת האור, כאמצעי להשפיע נחת רוח להשם, בכח הכרתת הקליפות בטהרת הגוף. לקבלת רוח נכון חדש בקרבי,

ורוח נכון חדש בקרבי

הלב הוא משכן הרוח, טהרת הגוף במקוה מכינה את הכלי לקבלת אור הקדושה, האדם החפץ להתקדש ולהתחדש עליו מוטלת המשימה למסור את נפשו בעבור תיקון המידות כאמצעי לעשות נחת רוח לבורא, מסירות נפש במלחמת הלב היא קרב יום יומי, בסוד חדש בקרבי, כמה אני מקריב לטובת אמת הדרך, ההתחדשות תלוייה במאמץ שהלב נותן לסור מרע ולעשות טוב, רוח ההקרבה בקרבי תסייע לי להתחדש במה שנכון לי, לכל אדם יש את מה שנכון לו להתחדש ביחס לתיקון מידותיו, המילה ו״_רוח בבחינת האורות שמשתלשלים דרך ו״ קצוות הז״א חג״ת נה״י בבחינת האות ו״ המסמלת את היסוד המשפיע למלכות,

ראשי תיבות: (ו נ ח ב) גמ״ט 66 שזהו שם אדנות עם הכולל,

השם (ו נ ח ב) עולה בסוד השמות: חב״ו נון (חיל בלע ויקאנו) ברור טיפות היסוד שיצאו לבטלה בתיקון הברית, להמשכת האור בכלי ראוי מנון שערי בינה. בנוסף השמות: בן (אליהו 52) חו (דוד 14) המילה בן יד עולה בסוד: השם הקדוש נדיב, העולה בבחינת ורוח נדיבה תסמכני, יסוד ומלכות, אליהו דוד, אלו הם ממשיכי הכח הבאים לסייע לאדם להתחדש,

עכשיו ניתן להבין סוד משיח (משה) בן (אליהו) דוד בסוד: אדם, ואד יעלה מן הארץ להשקות את הגן: (א)ליהו (ד)וד, ר״ת אד, אלו הם ממשיכי הכח, הבאים לתת לאדם יכולת ליצור מסך ולדחות את האור מהרצון לקבל לטובת השפעת נחת רוח לבורא, אור חוזר עיי מסך הדוחה את האור נקרא עלית מ״ן, כך נבנה כלי ראוי בסוד מ״ד המשקה את גן המלכות, מסך ראשי תיבות: מחילה סליחה כפרה, עיי מסך ראוי האדם משנה את מידותיו האנוכיות,

ורוח נכון חדש בקרבי סופי תיבות: (ח נ ש י) גמ״ט ק_חסר,

האות נ״ עולה מי, ומתקבלת הכוונה הפנימית בשם משיחי. כאשר בכוונה זו ניתן להסיר את ה(ק)ליפה ולמלא את החסר באור עיי הכנת כלי ראוי.

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *